WSV Callenburgh, dé watersportvereniging in Vlaardingen

In de Broekpolder in Vlaardingen is al sinds lange tijd de watersportvereniging Callenburgh gelegen. Met 178 boxen een gezellige vereniging. in 2010 is de haven volledig gerenoveerd. Er zijn nieuwe steigers geplaatst, er is een vuilwaterstation gekomen en er is wifi aanwezig.

In ons clubgebouw kunt u terecht voor een kopje koffie, een broodje en een borreltje. Ook kunt u gebruik maken van douches en een wasmachine. Er zijn genoeg stroom- en waterpunten per steiger. Op de twee bergingsterreinen kunnen in de winterperiode de boten gestald worden. Met onze eigen botenkraan worden de boten uit het water getild; we beschikken over steunen die beheerd worden door de vereniging.

"Je kunt zo heerlijk varen op de Vlaardingse vaart. Of je blijft in de prachtige Broekpolder of je vaart door het Westland naar Delft en vandaar naar de rest van Nederland."

Clubgebouw wsv de Callenburgh

De vereniging heeft een clubhuis. Vrijwilligers voorzien hier de leden en hun gasten graag van een hapje en/of drankje tegen redelijke prijzen. De beheerders van het clubhuis zijn René Houting en Aad Plugge.  Met de huidige bemensing gelden de volgende openingstijden:

Ma t/m Vr  gesloten
Zaterdag 12:00 17:00

Zondag

12:00 17:00

Er is nog steeds behoefte aan barmedewerkers om de openingstijden van ons clubgebouw te kunnen verruimen. Wanneer u mogelijkheden ziet om daar bij te dragen, neem dan contact op met de barbeheerders of met het bestuur.

Nieuwe leden

Zoekt u nog een leuke haven waar u altijd terecht kunt, neem dan contact op met de havenmeester. Na een afspraak en bezoek aan de haven wordt u voorgedragen als lid of komt u op de wachtlijst. Het lidmaatschapsjaar loopt gelijk aan het kalenderjaar. Kijk voor onze tarieven in
de Tarievenlijst-2024.

Download het inschrijfformulier.

Passanten

Bent u passant en wilt u een nachtje overblijven, dan is dat geen probleem. U kunt gebruik maken van alle faciliteiten.

Neem voordat u komt, contact op met onze havenmeester.

Ook walpassanten zijn welkom. Op het bergingsterrein kunnen trailers gestald worden. Ook hiervoor kunt u contact opnemen met de havenmeester.

Evenementen

De evenementencommissie van WSV Callenburgh organiseert regelmatig activiteiten voor alle leden. Zoals openingsvaren aan het begin van het nieuwe vaarseizoen, kaartmiddagen op de zondag, visconcours, etc.

Hou de agenda in de gaten voor alle evenementen.

Foto insturen

Heeft u een leuke foto van onze prachtige haven, stuur deze dan in.

Dan plaatsen wij hem op de website en bij het foto archief